אחרי שנים בהם שירתנו את לקוחותינו באילת מסניף הרצליה, החלטנו כי אנו צריכים להעמיק את הקשר שלנו עם תושבי ובאי העיר. מבחינתנו אילת היא אזור שיט פעיל וחשוב במדינתנו, הקוסם לבעלי סירות ויאכטות בזכות תנאי הים השקטים המאפשרים להפליג ברוגע לאורך כל השנה, והחופים היפיפיים לאורכו של הים האדום.

נוסף על כך, אילת מציעה לחובבי הים וההפלגות מגוון אטרקציות ימיות: רבים מגיעים אליה כדי לשנקרל או לצלול בשונית האלמוגים היפיפייה, לעשות סקי, לצאת לדיג ספורטיבי או לשחות עם דולפינים. מסיבה זאת בשנת 2010 הקמנו את סניף אילת – סניף יעודי ראשון לתושבים ולנופשים באילת.

סניף “סטרים יאכטות” באילת

סניף אילת מנוהל על ידי סער גולדברג – סקיפר ותיק וחשמלאי כלי שיט, עם נסיון רב בהפלגות בים סוף (וייתכן שתזהו אותו מימיו כקברניטה של “הצוללת הצהובה” המפורסמת). יחד עם סער פועלים צוות קבוע של עובדי החברה, אשר יספקו עבורכם שירות ברמה הגבוהה ביותר כמצופה מ”סטרים יאכטות”. אנשי השירות מכירים מנסיונם האישי את עולם השיט של אילת, וישמחו לחלוק איתכם מהידע המקומי שלהם.

מכירת יאכטות וסירות באילת

“סטרים יאכטות” מציעה מגוון דגמי סירות ויאכטות למכירה, תוך התחשבות באזור השייט הייחודי של אילת. אצלנו תוכלו לבחור החל מסירות מנוע קטנות, סירות סקי וסירות דיג ספורטיבי ועד ליאכטות גדולות ויוקרתיות.

אנשי הצוות שלנו ילוו וייעצו לכם בבחירת כלי השיט שיתאים לדרישות ולרצונות שלכם. אנו נלווה אתכם גם לאחר הקנייה, עם כל הקשור בהדרכה ושימוש בכלי השיט החדש, טיפול ואחזקה נכונה שלו.

שירות, ניהול ואחזקת יאכטות וסירות

סניף אילת מציע מגוון שירותי תיקונים ואחזקה עבור יאכטות וסירות: ניקוי ותחזוקה שגרתיים, שירותים טכניים, שירותי מכונאות, מכירה והתקנות ציוד אלקטרוני לכלי שיט, מיזוג אוויר ומנועים ימיים, הפעלת מערכות, שירותי סקיפר וצלילה טכנית.

נוסף לכך, אנו מציעים ניהול מקצועי ומקיף של כלי שייט: כגון עבודה מול רשויות המרינה והממשל, טיפול בנושאים מנהלתיים, תקצוב הוצאות ורכישת ציוד, בחירת הסקיפר וגיוס אנשי הצוות לקראת ההפלגה, שינוע הספינות, מסלולי השיוט, אמצעי הסיוע והגיבוי במקרי חירום ועוד.

השכרת יאכטות באילת

השכרת יאכטה באילת תאפשר לכם ליהנות מהפלגה קסומה לצד חופיה שטופי השמש של אילת, בכלי שיט איכותי ויוקרתי שיענה על כל הצרכים שלכם, ובלי הצורך לרכוש יאכטה משלכם. השכרת יאכטה באילת יכולה להיות מתנה מושלמת לבן זוג או כבילוי עם בני משפחתכם בחווית הפלגה בלתי נשכחת. היאכטות המושכרות בסניף אילת מתוחזקות ונקיות בקפידה, ובמהלך ההפלגה תלוו על ידי צוות מיומן ומקצועי.

שירותי סוכן באילת

“סטרים יאכטות” אילת מתמחה במתן שירותי סוכן עבור יאכטות ומגה-יאכטות, העוגנות במרינות ובנמלים בישראל. כל מה שתצטרכו עבור היאכטה שלכם – כניסה לנמלים, התנהלות מול הרשויות, עגינה ושירותי אחזקה, תיקונים בכל היקף, חידוש מלאים ושירותים מותאמים אישית לפי הצרכים שלכם –במרחק שיחת טלפון אחת מכם.

צרו קשר עם סניף אילת

טלפון: 08-6336441

פקס: 08-6336451

כתובת: טיילת המלך שלמה, אילת, 88000

כתובת: טיילת המלך שלמה, אילת, 88000

צרו עמנו קשר

אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה או בקשה.

באפשרותך ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס או באמצעות מילוי הפרטים בטופס.

09-9548548